HTML

Utazó

Szeretsz utazni? Szereted a járműveket amivel utazol? Mindegy, hogy repülő, vonat,hajó, taxi vagy busz? Ez itt a TE blogod! Nem vagyok szakértő, nem tudom, hogy egy busznak mekkora a tengelytávolsága, és milyen fék van a TALENT vonatban, viszont tudom, hogy én hogy érzem magam ezekben miközben utazom. Ez az egyetlen szempont, ami szerint értékelek...

Friss topikok

Volán

Utazó blog indul az első vágányról, a vágány mellett...

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.12.24. 11:49

 Elindult az utazó blog. A blogot főleg közlekedésbuziknak szánom, olyanoknak akik főleg azzal törődnek, hogy az utasoknak milyen élményük van miközben egy adott járművet használnak. Pontosan ezért a blogban inkább hanyagolnám a tengelytáv meg a féktípus kifejezéseket, és igazán a buszok benzinfogyasztása sem érdekell. Erre ott vannak mindenféle más blogok és fórumok.

Néhány hír is lesz természetesen, kietkintés külföldre stb. 

Már írtam blogot. Körülbelül 5 perce fejeztem be az előző blogom írását, mert nem tetszett, már nem leltem benne kedvem és szerintem a blogolás csak addig jó elfoglaltság, amíg az ember nem kényszer szerűen ül le írni. Úgy érzem ez a blog más lesz...

Amit rólam tudni kell még az az, hogy Békés megye székhelyén élem kicsiny világom, és '92-ben csillant fel először szemem világa.

Címkék: kezdetek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jarmuteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr70839767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2008.12.26. 23:41:03

Nini, egy rokonlélek....

Én a brutalitás híve vagyok. Nincs annál jobb, amikor felbúg alattad a gépállat és elkezd röpíteni messzire... Mennyit fogyaszt, hogy szerepel a törésteszten?!
Fontos dolgok, de az utazás érzése, élménye az más...
süti beállítások módosítása