Az előző postban már írtam, hogy amikor az Uzsgyik megkezdték a működésüket Békéscsaba és Szeged között a MÁV-osok úgy gondolták, hogy elég a komfort a népnek, nem kell többé InterPici.
Mióta megszüntették a járatot, az InterPici kocsik személyként közlekednek Salonta/Nagszalontára vagy Vésztő-Gyomára. Mikor először forgalomba álltak ezeken a vonalakon az új, komfortosabb vonatok,
MÁR az első nap leszakította egy ember a Pici ajtaját, mert nem tudta hogy gombbal nyílik. Ugye, a régebbi BZ-ken kézzel kell kinyitni az automatikusan záródó ajtókat...
Az, hogy az InterPici felirat a vonatokon már évek óta ott van pedig már évek óta személyként közlekednek, meg sem lep. Ennyire lusta a MÁV, vagy csak simán fáj nekik lekaparni a feliratot?
EZÚTON SZERETNÉK REKLAMÁLNI A MÁV-START-NAK! Követeljük vissza az InterPici járatokat Szeged és Békéscsaba között. Ha lehet, akkor valahogy oldják már meg, hogy Békéscsabáról Szegedre 1,5(másfél) óra alatt el lehessen jutni. Mi az, hogy 2008-ban egy EU-s országban a vonat 90KM-t 1:40 perc alatt tesz meg? Szerintem ez szánalmas...
Szeretném, ha inkább Vésztő-Gyoma és Salonta irányába közlekednének az Uzsgyik, az InterPicik meg újra a Bcs-Szeged között IP-ként. Hiányzik a minőségi, gyors összeköttetés a két megyeszékhely között. Pedig az utasforgalom a két város között nem kicsi! Sőt, ez a környék egyik legforgalmasabb vonala...
Kérem a MÁV-ot...egyszer az életben fogadja meg az utasok tanácsát, mert sem az országban, sem az Alföldön nem jár jó úton! InterPicit meg vissza!
Nem értem, hogy a MÁV-Start-nak miért nem érdeke, hogy az embereknek minőségi szolgáltatást nyújtson. A vállalat helyében én nem hogy Bcs-Szeged vonalon visszaállítanám az InterPicit 280ft-os helyjeggyel, hanem a vonalat meghosszabbítanám Salontáig, és Bcs-Gyula között helyjegy nélkülivé tenném...
(kép: wikipedia.hu Békéscsaba állomáson)